.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ و اخلاق از سوی دانشجویان

دکتر باقرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر بر ضرورت توجه به فرهنگ و اخلاق دانشجوییتاکید کرد

به گزارش شمال نیوز جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود سما واحد قائم شهر با حضور هیئت رئیسه و جمعی از اساتید و دانشجویان جدیدالورود در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی با هدف آشنایی دانشجویان از آئین نامه های آموزشی- پژوهشی، فرهنگی،و آشنایی با مسئولین دانشگاه وچگونگی استفاده از خدمات رفاهی و امکانات آموزشی دانشجویی و پژوهشی برگزارشد.
در این مراسم باقرزاده رئیس دانشگاه ضمن تبریک حلول ماه پربرکت ذی الحجه وخوش آمد به دانشجویان جدید الورود گفت: ورود شما به محیط دانشگاه فقط صرف اینکه به یک پایگاه علمی وارد شدید نیست بلکه ورود به دانشگاه ورود به یک صحنه جدید از زندگی است که این صحنه یک عرصه امید آفرین است و بخش مهم آن امید و انتظاریست که بواسطه حضور در پایگاه علمی از خود نشان می دهید.
وی همچنین اظهار داشت :علم انسان را قادر و توانمند می سازد و باعث توانایی و اندیشه ورزی می شود و این یک مقوله اساسی است.
باقرزاده در ادامه به این نکته اشاره کرد اینکه غربیها بشدت با ایرانیها در حال مبارزه اند به این دلیل است که ایرانیها آینده خودشان را از حیث منابع تضمین می کنندو این دست یابی به منابع علمی قدرت یک صحنه غرور آفرین است که دشمن در صدد آن است تا امید آن را از ما بگیرید و افق و آینده ای مبهم و سیاه را برای ما فراهم کند.
دبیرهم اندیشی اساتید منطقه 3 با اشاره به دانشجویان جدید الورود بیان کرد: با توجه به فرصت بدست آمده با پیوند انتظارات مشترک امیدتان را به آینده افزایش دهید و دشمن را از این امید نا امید کنید.
وی همچنین به ضرورت توجه به فرهنگ و اخلاق دانشجویی تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه جمع های دانشجویی جمع های پر انرژی و شادی است لذا باید اخلاق را نسبت به خودشان و دیگران مراعات کنند.
باقرزاده در پایان افزود: دنیا در حال تغییراست آن هم به سرعت وآن چیزی که شما دانشجویان باید دنبال آن باشید ضرورت و همنوایی با تغییرات است که باید خودتان را بصورتی هوشمندانه با آن تطبیق دهید.
در ابتدای مراسم قاسمی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزش سماء قائم شهر از این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز سما با بیش از هزارو سیصد دانشجو و همینطور با دارا بودن مداراس مختلف در دسته بندی های متفاوت از قبیل ابتدایی تا دبیرستان و هنرستان با بیش از 1500 دانش آموز در سطح استانهای شمالی کشور نام برد.
وی همچنین از آموزشکده سما قائم شهر در منطقه 3 بعنوان یکی از دو آموزشکده برتردر سطح مناطق کشور نام برد و خاطرنشان کرد: این مجموعه با دارابودن رشته های متعدد در مقاطع کاردانی و رشته های فنی مهندسی، علوم کشاورزی و علوم انسانی در سطح کشور ممتاز است.
قاسمی همچنین ضمن توجه به ایجاد فضای کیفی از هوشمند سازی مدارس در سطح شهرستان قائمشهر خبر داد و در خاتمه برای دانشجویان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.